090523

publicerad den 2009-05-23 kl 11:08:45 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Kanske hade doktorn rätt, jag känner mig faktiskt bättre idag! Jag har inte alls lika mycket feber som jag har haft dom senaste dagarna, den håller sig nu under 38! Det är jag väldigt glad över! Lycka skulle verkligen vara om jag kunde åka och shoppa idag. Det kan jag dock inte, jag är pank (som vanligt). Jag skulle heller inte ha något emot att träffa någon vän idag. Det var så länge sedan jag umgicks med någon bara för att umgås, alltså utanför skolan och kören osv. Jag är ju fortfarande väldigt trött, men jag tror att jag kommer bli piggare om jag gör saker.

Ikväll tänkte jag följa med familjen på middag hos bekanta igen. Eller bekanta och bekanta, vi ska till min gudmor och hennes familj. Jag måste säga att jag älskar att vara där. Jag vet inte vad det är, men jag triivs verkligen där. Kanske är det för att dom alltid lagar jättegod mat : P

Åh, tänk om man hade pengar?! Jag vill shoppa tills jag dör. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback