090525

publicerad den 2009-05-25 kl 16:08:19 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Som i en gammal sång, som spelar på min grammofon, vill höra samma sång, där allt blir bra imorrn

Textraden är från Gammal sång - Veronica Maggio.

Jag kom hem från skolan för ett tag sedan. Jag var på alla lektioner på förmiddagen, vi hade i och för sig ingen samhällskunskap men då passade jag på att göra nationella i engelska, läsdelen. När jag var färdig hade alla redan ätit och jag ville absolut inte gå till matsalen själv. Därför blev det ingen mat för mig. Vi repade på Vicks låt som hon ska köra om en vecka hela lunchrasten och sen var det dags för datakunskap. Jaghar ju ine varit där på hur länge som helst så jag kunde naturligtvis inte göra provet på Excel som dom andra gjorde idag. Därför fick jag sitta och läsa om Excel i en
dum bok. Jag kunde verkligen inte koncentrera mig. Jag satt mest och stirrade på orden och trodde att dom skulle fastna i hjärnan, vilket dom inte gjorde. Efter halva lektionen åkte jag hem.

Då kanske man undrar varför jag åkte hem, men jag hade nämligen 38 grader när jag kom till skolan imorse. Sen har den gått upp och ner under dagen, men det är så att jag kan inte koncentrera mig när jag har feber.

Jag har precis skickat ett mejl till min italienskalärare med en förfrågan om prövning i kursen senare, typ i sommar eller nästa termin. Jag ser verkligen ingen annan utväg.

Nu är det dags för Excel-uppgift för mig. Jag måste i alla fall försöka. Jag bloggar senare!

PUSS"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback