090526

publicerad den 2009-05-26 kl 17:12:39 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej. Jag kom hem för ett tag sedan. Mamma kom och hämtade mig ändå, även fast hon sa innan att jag skulle ta bussen. Röntgen gick bra. Jag trodde att jag skulle behöva åka in i någon konstig maskin likt ett solarium, men jag behövde bara sitta på en stol :S Jag fick dock sitta och vänta väldigt länge. Väntrum är fruktansvärt deprimerande. Efter det åkte vi tillbaka till Tyresö, mamma till sitt jobb och jag till mormor för att fördriva tiden tills mamma slutade jobbet. Sen åkte vi till Antons dagis och hämtade honom, vidare till Clara's på Strandtorget och åt glass. Sedan bar det av hemåt. Jag fick inte reda på något när jag var där på röntgenmottagningen, doktorn ska istället ringa och säga svaret när han får det. Jag undrar om dom skickar bilderna via post? Då kommer det ju ta år och dar innan dom kommer fram och innan jag får veta om det är någon bihåla som är inflammerad. Dumma sak.

Snart ska vi äta middag, kycklinglår! Bloggar kanske senare.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback