090526

publicerad den 2009-05-26 kl 20:26:13 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Min feber har stigit igen. Jag hade 38,6 för några minuter sedan. Jag förbannar sjukdomen jag har, vad det nu är.

Nu sitter jag i min säng med en nygjord smoothie på vaniljyoghurt, banan och hallon. Väldigt gott är det faktiskt. Jag tänkte ge Twilight ett nytt försök ikväll i och med att jag somnade på en gång igår. Jag vet inte om jag kommer följa med på körutflykten imorgon. Det beror på hur jag känner mig imorgon. Det skulle ju helt klart vara jättekul.. Men man är borta i 10 timmar, så om jag inte mår bra så lär jag får vänta länge innan jag kommer hem. I alla fall, Twilight var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback