090528

publicerad den 2009-05-28 kl 09:18:51 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon! För en gångs skull sitter jag inte i sängen, utan i köket! Kan ni tänka er? Jag har precis kokat ett ägg som jag tänkte äta. Jag vet inte varför jag plötsligt fick för mig att jag skulle äta ägg. Men men..

Som man kanske kan gissa då så är jag hemma idag också. Idag blir det 4 veckor som jag har varit sjuk. Fast det känns inte lika jobbigt längre i och med att man vet vad det är nu och jag började ju äta det nya penicillinet igår.
 
Idag är det Öppet Hus på Strandskolan! Och jag ska få gå! Jag sa till mamma att jag väldigt gärna ville gå, och då sa hon att hon kunde komma och hämta mig när hon har varit hos frisören. Finfint! Det är alltid lika kul att vara i Strandskolan när man inte längre går där. Fast det finns en risk för att man blir ofantligt nostalgisk och aldrig vill gå därifrån..

Nej nu ska jag äta mitt ägg och sedan göra färdigt uppgifterna i datorkunskap så att jag får ett betyg.

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback