3 months and I'm still sober

publicerad den 2009-05-13 kl 11:45:05 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Inte för att jag är alkoholist eller något. Det är bara en låttext som går så. Prima låt förresten!

Jag har precis kommit hem från skolan efter att ha skrivit nationellt prov i matte. Det var inte så svårt som jag trodde att det skulle vara, fast då börjar man ju undra om man har förstått det helt fel. Ni vet den där känslan som man har när man tycker att det är "för lätt" och börjar kolla igenom provet igen. Den känslan fick jag på den sista stora frågan. Jag menar, det är ju inte så svårt att räkna ut medelvärde och median? :S

När jag kom till skolan så märkte jag hur mycket jag saknar människorna där. Alla är ju helt underbara!

Jag måste verkligen plugga idag. Jag har prov i naturkunskap imorgon. Tur nog så är det inte så mycket, och det mesta har vi redan haft läxa på så det kan man.

Nu sitter jag framför TV:n och grinar till Extreme Home Makeover (som vanligt). Jag har mycket lättare till att börja gråta sen jag blev sjuk. Nu behövs det inte mycket för att jag ska börja gråta som ett litet barn. Fast jag gillar att gråta, det är så skönt på något sätt. Speciellt om man inte har gråtit på ett tag, då släpps allting ut som man har gått och burit på. Alla borde gråta oftare!

Jag blir piggare! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback