39,6

publicerad den 2009-05-06 kl 13:39:03 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Det är vad jag vaknade upp med för temp imorse. Då hade jag bara sovit, inte ens varit uppe i en minut. Fan ta mitt liv just nu säger jag bara. Då var klockan runt halv elva, och det är först nu som jag har tagit mig upp ur sängen igen. Det ringer folk konstant, och jag ber om ursäkt för att jag inte svarar på min mobil men den låg på skrivbordet och jag orkade inte ta mig dit. Hemtelen ligger dock på sängbordet så om ni vill något kan ni alltid ringa mitt hemnr. Där ringer det också typ en gång i kvarten. Mamma, pappa, mormor, you name it. Mamma ringde förresten alldeles nyss och sa att hon hade pratat med en doktor och jag ska dit halv fyra. Mamma kommer tydligen och hämtar mig. Jag undrar varför jag ska till doktorn. Jag vet att jag har haft feber i typ två veckor, men jag har aldrig någon bakterie. Jag har alltid virus, som det inte går att göra något åt.

Jag tog en alvedon när jag vaknade så nu har febern sjunkit (heter det så?) till 39 grader i alla fall. Därför sitter jag nu med fötterna i retro-fotbadet och tar det lugnt. Nu ska jag spela Harpan.......

Ha det bra! (så hoppas vi att jag mår bättre inom en snar framtid)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback