Ännu en dag i mitt tråkiga liv

publicerad den 2009-05-07 kl 11:39:58 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Ja, för det är precis vad mitt liv är just nu. Tråkigt. Fruktansvärt tråkigt. Jag får inte ens gå till skolan imorgon, oavsett hur mycket feber jag har. Piss säger jag om det. Doktorer och mammor tänker inte på hur mycket man missar i skolan om man är hemma en hel vecka. Ingen empati där inte..

På tal om mamma så åker hon på kryssning med jobbet ikväll, kommer hem imorgon. Jag gillar inte när mamma är borta. Det är klart att det är jättekul att hon ska åka iväg, men för mig (som är fullkomligt ego för tillfället) är det inte så himla kul att vara hemma med pappa och mina två bröder. Men men, det är tur att mamma inte är borta så ofta i alla fall.

För tillfället sitter jag och tittar på Stardust, en film som jag knarkade för några månader sedan när jag bara kunde titta på övernaturliga filmer och läsa Twilight-böckerna. Nu har jag dock kommit ifrån det lite, och det är jag väldigt glad för. Men mer om det en annan gång.

Febrig puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback