Äntligen!

publicerad den 2009-05-15 kl 16:49:49 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

JA!

Det kanske inte är normalt att bli glad över att få penicillin, men jag är det. Jag var som sagt hos doktorn för tredje gången och dom tog ytterligare prover som inte visade någonting heller. Han hörde dock hur jag lät när jag pratade, d v s väldigt nasal, och då sa han att han tror att jag har bihålsinflammation. IGEN! Jag hade ju det i höstas också för er som kommer ihåg. Men det har inte alls känts så. Han trodde dock att det var så ändå och att det inte visade på proverna för att det var så lokalt. Jag fick då penicillin. Jag fick dessutom en annan medicin som är slemlösande. Utöver det fick jag medicin mot halsbränna och sura uppstötningar som har fått för att jag har varit så stressad. Jag har typ fått någon form av magkatarr. Det faktum att min stress får konsekvenser i kroppen har gjort att jag verkligen insett att jag inte kan hålla på som jag gör. Jag måste ta det lugnt. Skolan är inte allt. Hälsan är viktigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback