Forgot to say

publicerad den 2009-05-15 kl 21:06:05 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Jag glömde att säga att jag fick hårfärg av mormor idag! Jag var hos henne när jag hade varit hos doktorn. Då skulle mamma till BVC med Anton på 4-årskontroll. Då var jag kvar hos mormor. Hon hade köpt färgen med avsikten att använda den själv, men sedan ändrade hon sig. Hon sa att det skulle bli för rött för henne, och för mörkt. Jag har ingenting emot att det blir rött och mörkt och jag skrev ju tidigare i veckan om att jag började få utväxt men att jag inte hade pengar till att köpa hårfärg. Det är ju verkligen perfekt timing!

Jag freakade lite smått ut här förut när jag tänkte på att jag måste skriva ett tal tills på måndag, och kunna det i stort sett utantill också! Plus att jag har ett jättestort prov i samhällskunskap om EU. Det suger ju verkligen. Fast det är mest talet som oroar mig. Jag vill verkligen inte. Och jag överdriver inte. Jag vill verkligen, verkligen inte. Det handlar inte om vilka det är jag ska prata inför, för jag känner mig jättetrygg med mina klasskompisar. Det är bara tanken på att jag måste stå där i 5 min och prata om någonting, och det är inte en diskussion det är frågan om, eller en redovisning. Jag ska stå där och prata om ett ämne som jag tycker är viktigt och försöka få det att låta intressant för alla andra. Och så blir jag bedömd. Det suger verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback