Fredag

publicerad den 2009-05-01 kl 11:32:11 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Jag tog mig inte ens iväg till brasan här i närheten igår. Jag låg i min säng hela kvällen och somnade framför Twilight. Jag trodde inte det var möjligt!

Ikväll ska jag på fest, eller vad man nu ska kalla det, men jag vet inte hur jag ska göra. Jag mår inte precis perfekt och jag vet inte vad jag ska köpa till personen i fråga som har festen (jag vill inte säga vem det är med risk för att det ska komma massa oinbjudna). Men det kommer säkert bli jättekul när jag väl är där. Yngst är jag nog dock...

Nu ska jag ta och fika med familjen, sedan åka iväg till centrum och försöka hitta en bra present.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback