Gnällspik nr 1

publicerad den 2009-05-07 kl 20:55:37 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Ja, jag vet att jag gnäller jättemycket just nu, men det är verkligen inte roligt att vara hemma längre. Jag hittade dock en film som mamma hade fått med någon tidning, 27 dresses. Jag har sett den förut, men det var väldigt länge sedan. Mycket trevlig film faktiskt!

Jag saknar min mamma. Jag har upptäckt att jag verkligen är en mammagris. Det har jag inte varit förut! Skumt..

Jag fick ett jättegulligt samtal från Jonis, eller jag hörde inte att det ringde för jag satt ute i köket och telen låg på sängbordet, men hon lämnade ett jättegulligt meddelande. Jag saknar henne och alla andra jättemycket! Det värsta är att veta att alla andra är i skolan och upplever saker som man inte är med på. Det är alltid min största rädsla, att missa något. Det är också något som har förändrats sedan tidigare. Förut gjorde det mig ingenting att jag missade saker. Nu känns det jätteviktigt. Skumt..

Nu avslutar jag det här inlägget med att peka mot morgondagen och hoppas att den blir bättre än idag. Jag kommer vara hemma imorgon också, så jag bloggar väl då antar jag.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback