Hårfärg?

publicerad den 2009-05-16 kl 11:55:26 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Jag har ett litet problem. Jag vet inte om jag ska färga håret med den färgen som jag fick av mormor igår. Det ganska är för rött? Det blir ju aldrig den färgen som det står att det ska bli, men den kanske är lite för röd ändå? Vad tycker du?



Jag vet inte.. Det blir väl förmodligen så att jag färgar det ändå för jag har inga pengar att köpa annan färg för. Förresten, finns det något som säger att man inte kan färga håret när man är sjuk? Jag har hört något om att färgen inte fäster på samma sätt om man är sjuk.. Jag äter ju penicillin och jag vill inte färga håret och sedan så fastnar färgen inte. Det skulle ju verkligen vara slöseri. Hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback