In this cold I'm walking aimless

publicerad den 2009-05-10 kl 18:04:13 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

38,3. Febern verkar hålla sig där runt. Det betyder att jag förmodligen kommer vara hemma imorgon också. Med det kommer det nog mejl från lärare också som undrar vart jag är. Tur nog så vet min mentor redan varför jag är hemma.

En liten pik till mina vänner; ni suger på att blogga! Jag vill ha nya inlägg att läsa! Bättring krävs! (läses med en nypa salt)

Nu blir det TV tills jag ska gå och lägga mig! I och för sig ligger jag i sängen hela tiden ändå... :/ Men kvällens TV-program har jag sett fram emot hela veckan! (patetiska jag) Först One Tree Hill som börjar... NU! PANIK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback