Kaffe med grädde?

publicerad den 2009-05-10 kl 15:28:01 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej igen! Anna, Jim & Elin kom hit för ca 1½ timme sedan, så Anton blev överlycklig. Jag hann duscha innan i alla fall.

Nu sitter jag i min säng (förvånad?) och dricker kaffe. Det är inte grädde i som rubriken insinuerar, utan min låglaktosmjölk. Den smakar dock som grädde. Då blir jag väldigt upprörd. Om jag hade velat att mitt kaffe skulle smaka grädde så hade jag haft i grädde, inte mjölk. Liksom, hur dom får man vara? Den laktosfria mjölken är dock mycket godare. Mamma får köpa den när låglaktosmjölken tar slut.

Min feber håller i sig, fortfarande över 38 grader. Jag vet ärligt inte vad jag ska göra. Jag får inte gå till skolan med feber för mamma, men mina betyg flyger just nu iväg med vingar stora som flygplan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback