Longing for shopping

publicerad den 2009-05-02 kl 19:15:16 i kategorin Önskelista l Kommentera (0)

Är jag den enda som har planerat precis allt, in i minsta detalj, vad jag ska shoppa resten av våren/sommaren? Förmodligen är jag nog det. Det enda tråkiga är att jag aldrig kommer ha pengar till att köta allt som jag vill ha om jag inte sommarjobbar, och som det ser ut nu så blir det inget på den fronten. Det är klart att det är skönt att inte jobba, men det är inte så skönt att vara pank hela sommaren i och med att man inte får studiebidrag då. Studiebidrag suger, go barnbidrag. Det fick man minsann hela året....

Någon som har något tips på ansiktsmasker till stackars lilla mig med blandat hy? Hela mitt ansikte ser ut om världen under andra världskriget. Kaos alltså.

Fasiken också, jag höll på att glömma. Eller jag glömde. Jag postade det här inlägget en gång innan jag kom på varför jag egentligen skulle skriva ett inlägg. Jag har satt ihop allt som jag vill shoppa resten av sommaren! Det blir en färgglad årstid för mig har jag bestämt! Dom flesta plaggen är från H&M, några är från Åhléns också. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback