Money Money Money

publicerad den 2009-05-04 kl 14:52:02 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Jag känner mig riktigt besvärad över det faktum att jag är pank. Jag vill ha ett jobb så att jag kan jobba och få pengar. Jag börjar bli riktigt trött på att vara konstant pank. Men i och med att jag känner som jag gör så borde jag ju göra något för att förändra situationen. Jag vet bara inte vad. Det är klart att jag kan gå runt till alla butiker i hela Tyresö och lämna mitt CV, men vad fasen ska det stå på det? Jag sommarjobbade jättelite via Ung Omsorg på ett ålderdomshem förra året. Jag har passat barn till och från i några månader. Jag praoade på ett vandrarhem för två år sedan. Jag jobbade två dagar på ett kontor med pappersarbete som ingen annan orkade ta i tu med. Jag har liksom inte jobbat på riktigt! Hata hata hata.

Jag är förresten hemma idag. Jag ligger för tillfället i soffan och slötittar på TV. Twilight tog slut alldeles nyss. Jag funderar på om jag ska titta på den igen eller fortsätta att titta på Ugly Betty som går på femman just nu. Jag tror det blir Ugly Betty. Inte för att jag kan tröttna på Twilight, men det känns som att jag uppskattar den mer när jag inte har sett den på ett tag :P

Det blir ganska mycket jag i den här bloggen. Men å andra sidan så skriver man ju om sig själv. Det är egentligt väldigt ego att blogga. Att bara skriva om sig själv och sitt liv. Varför skulle det intressera andra. Trots det så gör det ju det. Intresserar andra alltså. Annars skulle man inte ha några läsare alls. Och jag själv som följer väldigt många bloggar kan säga att andras liv verkligen intresserar mig. Men det kanske är ännu mer ego att bara skriva en egen blogg men att inte läsa andras.

Nu ska jag ta och spela Harpan, mitt knarkspel. Eller inte knarkspel, men jag spelar det väldigt mycket. Sjukt mycket. Ni fattar.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback