Nu ska ni får höra!

publicerad den 2009-05-13 kl 15:26:13 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Få inte en hjärtattack eller något nu, men jag sitter faktist och pluggar! Jag har inte kommit så långt, men jag håller på och läser igenom kapitlet som vi har prov på imorgon. Jag har faktiskt en strategi. Först ska jag läsa igenom alla sidor. Inte hoppa över sånt som jag tycker verkar oviktigt (som jag brukar göra..). Sen ska jag skriva ner vad alla orden som vi har haft i läxa betyder, för det borde jag ju kunna när jag har läst sidorna. Sen ska jag anteckna saker som jag tycker är svårt att komma ihåg och sen läsa alla sidorna igen! Finfint va? :D

Dessutom har jag gjort en liten playlist på Spotify som jag kan plugga till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback