På begäran

publicerad den 2009-05-06 kl 17:16:44 i kategorin Youtube l Kommentera (1)

Jag kommer nu lägga upp ett videoklipp som förmodligen bara jag & Pillan tycker är roligt, men Pillan kan inte titta på det när jag skickar det till henne så jag lägger upp det här istället.



När jag ändå skriver ett inlägg så kan jag passa på att meddela att jag var hos doktorn, dom tog blodprover och tittade i halsen, lyssnade på lungorna, tittade i öronen, ni vet, allt sånt där. Jag hade ingen bakterie, som jag redan visste. Doktorn sa att jag skulle vara hemma resten av veckan och ta det lugnt så kommer det förmodligen gå över. Men då finns det en ekvation som inte riktigt går ihop. Jag har tydligen nationellt prov i engelska imorgon. Hur fasen ska det gå?! Jag har ingen aning. Jag ligger ju bara i sängen hela dagarna. Jag skulle inte ens klara av att ta mig till bussen. Jag vet ärligt inte vad jag ska göra.

Kommentarer
Postat av: Nea
ääälskar klippet!!!! x''D <33
2009-05-07 @ 09:38:58
URL: http://absolutlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback