PANIK!

publicerad den 2009-05-02 kl 12:56:25 i kategorin Shopping l Kommentera (0)

Jag kom precis på att jag har en PowerPoint-presentation som ska vara inskickad senast imorgon, jag tog inte med mig någonting hem i torsdags så jag har ingen aning om vilka källor jag har använt plus att jag inte har PowerPoint 2007. Fan ta datorkunskap! Så himla onödigt! Jag har ingen aning om vad jag ska göra nu. Jag tror att det finns PowerPoint på datorn som står på kontoret, men det är inte det nyaste. Vi fick bara använda den nyaste...

Okej, efter en halvtimme skriver jag nu färdigt det här inlägget. Jag har lyckats ladda ner en testversion som man får ha i 60 dagar, så jag tror att det ska fungera nu. Jag undrar dock om hon kan öppna filen ifråga när den här från ett testprogram.. Jaja, hennes problem, inte mitt.

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering. Jag hade det så stressigt igår när jag kom hem från centrum efter att ha köpt present till Pillan (jag kan säga det nu eftersom att festen redan är förbi). När jag ändå var igång så köpte jag ett till par solglajjor också. Den här gången blev det ett till par Wayfarers fast svarta med stjärnor på sidan, från Glitter, kostade 79 kr. Jag hittar tyvärr ingen bild på nätet på just dom, men dom ser ut ungefär som dom nedan. Fast som sagt med stjärnor på sidorna.



Jag hade trevligt igår i alla fall, även om vissa förpestade stämningen lite. Vi andra hade dock väldigt roligt!

Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback