Sega, tråkiga liv

publicerad den 2009-05-05 kl 15:04:59 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Jag kan inte påstå att det inte är lite skönt att vara hemma och bara slappa, men jag är så trött på det nu. Samtidigt så känns skolan så långt borta. Det var ju ett tag sedan jag var där. Och det blir bara värre och värre ju längre jag är borta. Men vad fasen ska jag göra när jag har konstant feber och huvudvärk? Jag får inte ta mer värktabletter för mamma, jag har tagit värktabletter varje dag i säkert två veckor och det ska man tydligen inte göra. Det är därför jag är hemma, för det är egentligen inte värre än det var förra veckan, men då tog jag tabletter så febern gick ner och huvudvärken försvann.

Nu ska jag ta en dusch innan min bror kommer hem. Jag tror att jag också ska passa på att sitta med fötterna i det där retro-fotbadet som mamma tog fram för några dagar sedan. Jag inbillar mig att feber ska gå ner om jag känner mig fräschare. Jag vet inte om du kommer att fungera, men det är ju värt ett försök i alla fall.

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback