Spårlöst

publicerad den 2009-05-11 kl 22:25:35 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Jag borde kanske inte titta på det programmet för jag gråter floder varje gång, men jag gör det ändå! Det är ju bara så himla sorgligt, och så himla lyckligt när familjemedlemmar träffas efter jättemånga år! Dessutom är det alltid lyckliga slut, för annars skulle dom inte visa det på TV.. Därför känns det som att man inte behöver sitta där och oroa sig över om dom kommer hitta föräldrarna eller inte. Passar mig utmärkt!

Just nu kollar jag på Projekt Runway som sänds på trean. Mycket underhållande med designers som snackar skit om varandra. Så otroligt fånigt.

Imorgon blir det plugg för mig även fast jag är hemma. Jag måste försöka i alla fall. Jag har ju nationella i matte på onsdag och det finns ingen chans att jag klara det som det ser ut nu.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback