091111

publicerad den 2009-11-11 kl 20:46:28 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godkväll.

Jag önskar att jag hade lust och ork att blogga lite mer, men det har jag inte. Här kommer dock en liten uppdatering om mitt liv.

Jag försöker hitta småsaker som är roliga i mitt liv just nu. Jag försöker också komma på saker att fördriva tiden med. Det är inte så lätt när man är hemma hela tiden att ha saker att göra hela tiden. Eller inte hela tiden, men en sak på förmiddagen och en sak på eftermiddagen. Just nu går det inte så bra för mina veckoscheman som det är meningen att jag ska göra. Jag kommer inte på något att göra. Förslag, någon?

Jag beställde hem Sookie Stackhouse 8-Copy Box Set i förrgår. Det är böckerna som TV-serien True Blood är baserad på. Jag går och ser fram emot att dom ska komma. Då får jag åtminstone något att göra; läsa.

Jag längtar också galet mycket till nästa fredag. För er som är helt efterblivna så har New Moon premiär då. Det känns faktiskt helt overkligt, och det kommer från ett äkta twifan!

Jag funderar på att skaffa mig en ljusare hårfärg igen. Jag har börjat tröttna på att färga håret varje månad. Men jag får se. Jag ska prata med Jennie, min vän som är frisör, och fråga hur man kan göra. Jag har ju så pass mörkt nu (nästan svart) så jag vet inte hur man ska göra för att få det att se snyggt ut. Kanske börjar med lite slingor? Jag vet inte.

Nu ska jag sätta mig framför TV:n ett tag. Eller kanske en film...?

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback