091116

publicerad den 2009-11-16 kl 14:15:07 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

God eftermiddag,

Vad händer i era liv? I mitt händer det inte mycket. Jag försöker fördriva tiden på bästa sätt, men ibland blir jag väldigt rastlös. Det är dock fruktansvärt bra! Stora framsteg faktiskt.

I lördags började jag måla mina konsollhyllor vita. I söndags målade jag färdigt dom, och idag slipade jag dom lite. Pappa får hjälpa mig att sätta upp dom på väggen. Just nu står allt som stod på hyllorna förut (böcker, lådor, skivor osv.) på golvet, vilket är ganska irriterande..

Förresten, igår var jag i kyrkan för att lyssna på mina vänner som sjöng. Jag själv har inte orkat gå på kören på några veckor. Mirre sjöng solo! Det var fruktansvärt fint! Nästan så att jag fällde en liten tår.. Men prästen, som vikarierade för den vanliga, var sjukt konstig. Han pratade bara strunt. Han sa att vi alla väntar på att bli hämtade av Herren, vilket jag definitivt inte gör. Han babblade också massa om att man bara får en chans, vilket är ganska tvärt emot vad kyrkan står för. Gud ska ju förlåta! Nej, jag var faktiskt ganska arg på den där gubben. När man sedan skulle ta nattvarden så fick man ställa sig på knä framför altaret! Det har jag bara behövt göra när jag konfirmerade mig. Han var väldigt gammaldags.... Men efter gudstjänsten satt vi ett bra tag i församlingshemmet och fikade. Mamma var också med, så hon satt och pratade med Mirres mamma och pappa och Neas mamma.

Jag kan inte fatta att jag ska se New Moon på fredag. Det är helt oförståbart.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback