A change

publicerad den 2009-11-19 kl 20:29:52 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Lite förändring! Jag tyckte det var dags. Planen var att få in mer färg, men som ni ser så gick det inte så bra. Jag håller mig till svartvitt. Jag har också bytt typsnitt, till Franklin Gothic Book. Arkivet är uppbyggt på ett annat sätt, och New Moon-nedräknaren är borta. Filmen har ju premiär imorgon, så den kändes lite onödig nu. "Bodyn" som den heter på bloggspråk är också bredare. Det betyder att det blir mer plats att skriva på.

Nej nu ska jag ta och läsa ut Living Dead In Dallas!

CIAO

Kommentarer
Postat av: Frida
i like it!! very very very niiceee!!! snart ses vi:D:D:D <3<3<3<3<3<3<3<3
2009-11-20 @ 17:42:46
URL: http://friidilinen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback