Jag har lyckats!

publicerad den 2009-11-25 kl 20:04:33 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Ser ni?! Jag har lyckats få in färg! Jag kom på att den smidigaste metoden för att få in färg var att bara byta färg på all text, och det har jag gjort! När jag ändå höll på så passade jag på att göra en ny header också. Men det jag inte förstår är varför bilderna blir så suddiga när man lägger in dom som header. Om det är någon som kan svara på det så blir jag glad.

Imorgon ska det minsann julpyntas hemma hos mig. Vem vet, ni kanske får se bilder från mitt rum när det är färdigt?

Ciao

Kommentarer
Postat av: Frida
det kan vara för att de blir pixliga i programmet du använt till att göra headern, vilket program vände du? :)



sv. taack :) men du är snyggare ;)<3

imorrn ska jag till bup.. jag e nervös.. vad ska man säga lixom? :S

<3
2009-11-25 @ 20:15:03
URL: http://friidilinen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback