Morning has broken

publicerad den 2009-11-23 kl 10:31:58 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Godmorgon! Jag sitter och lyssnar på P3 där dom för tillfället pratar med Twifans som är upprörda pga att premiären blev ganska förstörd för att det var så många som skrek så fort Edward eller Jacob visades på duken. Det var precis det jag sa när jag hade varit på premiären, att jag hellre hade suttit helt ensam hemma och tittat på den för att allt blev så larvigt när folk skrek.

Okej, färdigsnackat om det. Idag är det dags för avfärgning av mitt hår. Jag vet att det säkerligen kommer bli helt oranget, men det är inte så att jag vill bli blond. Jag vill bara ha en ljusare rödbrun färg. Därför är jag inte rädd för det orangea, i och med att jag ändå ska tona det precis efter.

Nu får det vara nog!

Kommentarer
Postat av: Alexandra
Låt ditt hår va det är fint som det är knasboll! <3
2009-11-23 @ 21:00:57
URL: http://http://alexandrarylander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback