091003

publicerad den 2009-10-03 kl 21:58:40 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godkväll.

Vad händer där ute i stugorna? Själv sitter jag här framför min dator och tråkar. Resten av familjen sitter och tittar på Körslaget men jag ser inte riktigt det roliga i det.

Jag tänkte reda ut det här med mina "sjukdomar". Det lyder tydligen förvirring kring det, så det ska klargöras. Jag hade oförklarlig feber i nästan 5 månader. Nu har det blivit betydligt bättre, jag har nog bara feber ca 2 dagar i veckan nu. Jag har också lyckats utveckla magkatarr, som det visade sig att jag har haft väldigt länge men jag var så van vid att må illa så att jag inte tänkte på det längre. Jag har tagit medicin för den så jag hoppas att det blir bättre. Nu har jag dragit på mig en bihålsinflammation också, som jag äter penicillin för. Jag har tydligen brist på lite olika ämnen i kroppen också, så jag äter tabletter med tillskott också. Så, ingenting livshotande! Ni kan vara lugna!

Jag fyllde år förra veckan (fan ta er om ni glömde!) och förra helgen blev det inget firande med släkten för det var inte så många som kunde. Därför ska vi fira mig imorgon istället. Mamma har bakat en supergod (och superhög) chokladtårta och jag har bakat en vinbärskaka. Imorgon ska mamma baka bullar också. Bullar är något av familjens signum. Vi kan inte ha födelsedagsfirande utan mammas bullar. Då blir gästerna sura, haha.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback