091003

publicerad den 2009-10-03 kl 18:07:22 i kategorin Mina bilder l Kommentera (1)

Nyklippt!


Jag vet att jag är galen, men det är ju roligare att göra grimaser..


Sådär kort är det i nacken!

Vad tycker ni? Jag blev stennöjd! Jag var hos min vän Jennie idag (som är frisör) och hon klippte mer än gärna av mig håret. Jag har i stort sett hennes frisyr, fast lite längre. Dessutom är hon superblond och jag är nästan svarthårig för tillfället. Jag tonade faktiskt håret alldeles nyss också. Utväxten syntes så mycket så jag köpte toning på vägen hem. Men på bilderna har jag inte tonat det än, fast utväxten syns inte.

Jag hann med lite shopping idag också innan jag åkte hem! Bilder i nästa inlägg.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: frida
saaajk va snygggtttt!!!!!!! du är så finis min carrobarro<3
2009-10-03 @ 18:40:55
URL: http://friidilinen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback