091004

publicerad den 2009-10-04 kl 11:31:07 i kategorin Hud&Hår&Smink l Kommentera (2)

Nej, jag har inget liv. Det är därför jag bloggar så mycket.

Med min nya frisyr kommer lite mer arbete. Jag kan inte bara låta det självtorka, för då ser det konstigt ut. Jag tonade ju håret igår, och efteråt så orkade jag i föna håret och lät det bara var. Då såg det hemskt konstigt ut. På ena sidan vänder sig håret inåt, som det ska, men på andra sidan vände det sig utåt. Dessutom blev det ingen volym alls, utan jag såg ut som en blöt hund. Håret låg slickat efter skallen. Jag har aldrig haft produkter i mitt hår överhuvudtaget, för det har inte gjort någon skillnad. Håret har varit så långt, och jag har så "fina" hårstrån som verkligen inte vill samarbeta, så håret har bara hängt rakt ner. Jag har försökt några gånger, med volymspray och mousse, och det håller sig i kanske en kvart och sedan hänger det rakt ner igen. Jag har alltså i stort sett gett upp hoppet om någon som helst volym. Men, nu är det betydligt lättare! Håret blir inte så tungt så jag är väldigt optimistisk. Vi får väl se om jag lyckas med stylingen idag inför mitt födelsedagsfirande. Jag lovar att fota om jag lyckas få till en osannolik volym, haha.

Jonis har en helt sjukt bra fluffspray, som vi kallar det. Det är Redken Urban Experiment 8 Wool Shake. Hon har fått det av sin mamma, och jag skulle verkligen vilja ha det också. Jag vet bara inte vart man kan få tag på det? Kanske Kicks eller Åhléns... Jag får ta och kika nästa gång jag shoppar!



Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Alexandra
Åhlens, ta rulltrappan längst ner så har dom ett helt lager med produkter från Redken Urban^^ Dom kan möjligtvis ha på kicks i centrum men dom har sällan så bra sortiment faktiskt xD

Hoppas helgen vart kick as, puss<3
2009-10-04 @ 23:17:29
URL: http://alexandrarylander.blogg.se/
Postat av: Alexandra
Föresten du var jätte fin i håret ^^ <3
2009-10-05 @ 16:28:06
URL: http://alexandrarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback