091004

publicerad den 2009-10-04 kl 09:37:08 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon.

Man kan fråga sig varför jag är vaken vid den här tiden på en söndag. Det har jag ett svar på. Min vän Jonis har inget liv och ringde och väckte mig innan 9. Det hon hade att säga till sitt försvar var "den är inte 7 i alla fall!", vilket hon i och för sig har rätt i.

Nu är jag fruktansvärt hungrig. Jag som aldrig brukar vara hungrig på morgonen. Jag gick nyss ut från mitt rum och beordrade pappa att börja med frukosten, haha. Jag får inte glömma att ta penicillinet, kosttillskottet och rinexinet. Rinexin är som nässpray fast det verkar inne i bihålorna. Mycket praktiskt.

Nej nu kurrar min mage högre än katten. Jag får gå och hjälpa till med frukosten.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback