091028

publicerad den 2009-10-28 kl 10:18:45 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Godmorgon!

Jag ska åka iväg till Sickla och luncha med Anna, det ska bli jättetrevligt. Dessutom tänkte jag försöka hitta en present till min underbara mamma, hon fyller år på fredag. Det måste bli något speciellt i år. Hon är mitt största stöd i livet och om jag inte hade haft henne nu så vet jag inte vad jag hade gjort.

Iväg till bussen!

Ha en bra dag! Och puss på Frida som är på väg till London! <3


Kommentarer
Postat av: Frida
åh min sötis!! jag saknar dig! när får jag träffa dig? :) jag måste få säga att jag tycker att du låter gladare på dina inlägg och jag blir så glad och varm i kroppen av det!!!

puss på min finaste carro<3
2009-11-01 @ 22:16:43
URL: http://friidilinen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback