Good news

publicerad den 2010-04-15 kl 10:53:48 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Godmorgon alla fina människor.
Jag har ännu inte berättat om sjukhusbesöket i tisdags. Det gick åt skogen. Läkaren som jag träffade trodde inte på att jag hade feber överhuvudtaget och ville att jag skulle komma in varje dag i en vecka och ta tempen med deras termometer. Hell no, säger jag då! Eller det sa jag inte då, men efteråt sa jag det. Jag vill aldrig mer träffa den människan igen.

Min läkare från Prima ringde imorse.
Jag ska börja ta en högre medicindos. Hon hade diskuterat med andra läkare om det och det var tydligen ganska vanligt att man efter några månader behövde höja dosen för att få samma effekt. Så det är bara att hoppas att jag mår bättre om några dagar.

Kan ni fatta att jag inte har haft feber sedan jag började med detoxen?? Det är helt galet :D

PUSS

Kommentarer
Postat av: Heléne
Jag fick precis höra av en tjej på mitt jobb som gick i genom samma kur som du. Hon gjorde det på grund av att hon under en lång tid varit så trött att hon kunde gå och somna. Man uppteckte att hon hade Candida eller vad det nu heter.... Hon gick igenom en deetox och fick samtidigt äta någon medicin. Det gick över.... Tydligen vanligare än man tror. Kramis och Lycka till
2010-04-15 @ 13:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback