Paaaanduuuuroooo!

publicerad den 2010-04-25 kl 21:49:15 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan svejsan!
Idag var det dags för barnkalas för Anton. Han fyllde 5 förra veckan. Jag flydde dock till Farsta Centrum med Anna och tittade på tyger. Hon köpte ett till deras nya vardagsrum! Finfint var det! Själv köpte jag lite färg på Panduro.

När jag kom hem så började jag faktiskt städa rummet. Ja, jag vet, har jag slagit mig i huvudet eller? Nej, det har jag inte. Jag hade inte dammsugit på över en månad så mitt rum var rent utsagt en hälsorisk. Men nu är det rent på golvet i alla fall! Imorgon ska jag plocka med resten. Ni vet sånt som ligger på hyllor och skräpar bara för att man inte har någon annanstans att lägga dom på?  Jag har 1000 sådana saker.

Dagens låt och dagens Twilightbild kommer om några minuter, sen blir det sängen för mig.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback