-

publicerad den 2010-08-27 kl 11:53:03 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Jaha, så var det fredag igen.
Dagarna bara flyter ihop när man bara är hemma hela tiden. Fast jag var i och för sig och träffade sjukgymnasten för första gången i tisdags. Jag gillade henne. Jag ska dit igen nästa fredag. Idag ska jag dock till min pedagog. Det känns bra att komma iväg någonstans, även om jag inte mår så bra. Veckan har faktiskt varit pissdålig. Febern har varit hög så jag har inte orkat göra någonting. Och dessutom har jag huvudvärk nästan hela tiden. Det har kommit den senaste månaden. Fruktansvärt jobbigt är det. Men det försvinner om jag tar tabletter, så det är ju bra.
Förresten så har jag börjat fundera på att starta en till blogg. Jag menar då inte att jag ska byta blogg, utan jag kommer fortfarande blogga här med. Men jag känner att jag vill ha en blogg om något speciellt ämne, och vad passar då bättre än inredning? Jag älskar ju inredning och det är lätt att blogga om! Men jag har inte bestämt mig än.. Jag återkommer senare om den saken!
Nu måste jag få i mig någon lunch innan jag åker in till stan. Hoppas ni får en trevlig fredag!
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback