Books

publicerad den 2010-08-16 kl 21:37:51 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godkväll!
Jag tror att jag aldrig har läst så mycket som jag har gjort i sommar. Böckerna som jag har läst hittills i sommar är:
Juni
Dotter önskas av Katerina Janouch
Lyckan är en sällsam fågel av Anna Gavalda
Freja av Johanne Hildebrandt
Idun av Johanne Hildebrandt
Saga av Johanne Hildebrandt
Stolthet och fördom av Jane Austen
The short second life of Bree Tanner av Stephenie Meyer
The moment you were gone av Nicci Gerrard

Juli
The secret life of bees av Sue Monk Kidd
Jane Eyre av Charlotte Brontë
Wuthering Heights av Emily Brontë

Augusti
Den glömda trädgården av Kate Morton
Prep av Curtis Sittenfeld
Emma, Mias dotter av Maria Eriksson

Jag köpte dock 4 nya böcker idag! Där regnbågen slutar av Cecelia Ahern (hon har även skrivit P.S I love you!), Karamellskorna av Joanne Harris (fortsättningen på Chocolate som flera säkert sett på film med b la Johnny Depp!), Vad som än händer av Kristin Hannah och Agnes 'hjärta' Edward av Lina Forss. Alla köpte jag på Tyresö Bokhandel! Det var "ta 4, betala för 3" så jag fick den billigaste gratis. Super! Jag kommer garanterat hinna läsa ut minst en av dom innan augusti är slut.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback