Bättre sent än aldrig

publicerad den 2010-12-29 kl 17:08:55 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan!

Jag kom på att jag faktiskt inte har skrivit något alls sedan jag kom hem från Sälen. Inte bra. Det var dock en bra vecka, fast alldeles för kallt. Jag höll mig mest inne i stugan. 

Julafton var mysig, även fast pappa hade glömt tomtedräkten.. Pinsamt! Anton blev dock inte så ledsen för han träffade tomten några dagar innan vid Sälfjällstorget. Jag fick jättefina julklappar, även fast mamma & pappa hade sagt att det inte skulle bli så mycket av det eftersom att det kostade en del att åka upp till fjällen. Men jag fick en bok om design som hette 1900-talets Design, skriven av Judith Miller. Jag har inte hunnit titta så mycket i den än, men det var mycket intressanta saker! Sen fick jag två buddha-figurer i svart keramik, lavender-rökelse, magnolia-rökelse, grönt mangoté, örhängen, armband, grå cardigan, nya Alice i Underlandet-filmen, boken Diamanter Är För Evigt, skriven av Lauren Weisberger (samma som har skrivit Djävulen Bär Prada), en ram, en yogamatta, pengar och sist men inte minst... Eclipse-boxen! :D Den fick jag av Anna & Patrick i förrgår! Jag har inte hunnit kolla på allt extramaterial än, men jag hoppas kunna göra det ikväll. 

Annars är jag upptagen med dukningen inför nyår som jag har ansvar över. Färgerna är vitt & silver. Kanske även lite rosa. Jag får fota på fredag när allt är färdigt.

Nejmen nu glömde jag nästan. Jag har ju också fått en HTC Desire i julklapp! Den har dock inte kommit än så det känns inte som att jag har fått den än.



PUSS & KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback