Dead to the world

publicerad den 2010-02-17 kl 22:15:43 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej.
Jag mår inte så bra just nu. Jag började ta tabletter idag för att förbereda inför gastro- och koloskopin på fredag. Man måste vara helt tom i tarmen, så ni kan ju föreställa er vad tabletterna gör. Inte kul.

Efter kl 12 imorgon får jag inte äta någon fast föda.
Bara dricka alltså. Fatta vad hungrig jag kommer bli! Imorgon ska jag vara på sjukhuset kl 14 för inskrivning och narkosbedömning. Det beräknas ta ca 2 timmar. Efter det ska jag möta upp Dodds i stan, hon ska äta, jag ska dricka, och sen ska vi åka till Filadelfiakyrkan på Rörstrandsgatan vid S:t Eriksplan och se The Swell Season. Det ska bli så sjukt underbart!

Uppdaterar imorgon innan jag åker till sjukhuset.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback