Fredag

publicerad den 2010-02-12 kl 11:29:37 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon, godmorgon!

Solen som sken igår är nu försvunnen. Typiskt. Idag var det skridskoåkning som stod på schemat, men eftersom att jag rent utsagt hatar att åka skridskor så följde jag inte med. Men jag ska möta dom vid värmestugan sen och grilla korv. Så då får jag en promenad i alla fall.
Igår var jag först med mamma, Peter & Minou (hunden) hemma hos min mormor, för hon ska passa Minou ikväll när vi är och äter på restaurang. Så vi var där igår för att hälsa. Mormor tvingade i både mig, mamma, Peter & Minou massor med mat... Minou kommer vara 10 kg tyngre när vi hämtar henne sent ikväll, haha. Sen kom i alla fall Josse hem till mig och gjorde semlor! Samtidigt satt vi såklart och tittade på OC som hon också fick låna med sig hem.
Nu tänkte jag klä på mig och fixa naglarna. Länge sedan sist.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback