I'm back

publicerad den 2010-02-22 kl 11:29:40 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon.
Japps, ni gissade rätt. Jag har nu återfötts som vampyr. MEN, jag är en cool Vampire Diaries-vampyr! Jag är alltså vaken på dagarna, men jag kan inte vara i solsken utan att brännas. Om jag inte har en cool ring förstås. Därför sitter jag inne hela dagarna tills jag får tag på en sån där ring!

Okej, slut på roligheterna.
Undersökningarna i fredags gick väl bra, om man bortser från hur pissigt jag har mått sedan dess. Det är liksom inte så kul att vakna på ett främmande ställe med en slang i munnen, näsan och armen. Men men, jag fick min isglass efteråt som uppskattades enormt. Sedan kom pappa tillbaka med nya ELLE, vilket också uppskattades enormt! Sköterskorna tvingade mig att äta yoghurt även fast jag inte var hungrig. Det var skumt i och med att jag inte hade ätit på mer än ett dygn. Hungern kom dock senare så pappa stannade på McDonalds på vägen hem, hehe.

Det är klart att jag var väldigt seg och kände mig skum i magen hela den dagen, men det värsta kom i lördags.
Jag vaknade på morgonen och hade ont överallt. ÖVERALLT! Nacken, ryggen, benen, magen, armarna - you name it! Det var som att jag hade hemsk träningsvärk i hela kroppen. För att göra saken ännu värre så kändes det som att jag hade ett rivjärn i min hals.

Rivjärnet finns fortfarande kvar, men den övriga värken har försvunnit nu!
Nu har jag dock blivit jätteförkyld också. Kul liv man har.

Jag återkommer om hur otroligt underbara The Swell Season var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback