Jag är glaaaaaad!

publicerad den 2010-02-02 kl 20:59:54 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Åh!! Det är så skönt att vara glad! Det händer inte så ofta längre, men fasen vad det är härligt! Med hjälp av Mirre & mamma så kom jag iväg till kören, och naturligtvis så mådde jag illa innan vi skulle gå in, men det gick över efter ett tag. Och då var det så kul! Jag har inte sjungit på så länge, och låten var så härlig! Doddo, Mirre & Nea, ni hjälper mig så himla mycket! <3

Moa & Sofia är ju också världens sötaste små flickor! Dom hade med sig en försenad julklapp till mig idag; en gigantisk New Moon-poster! Den är helt underbar! TACK! <3<3

Imorgon ska jag visa mitt nuvarande projekt!

GODNATTPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback