Yesterday

publicerad den 2010-02-05 kl 09:58:37 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Nejmen hejsan.
Vad händer en fredag såsom denna? Jag ska bara ta det lugnt idag. Jag var ju på sjukhuset igår, och efter det hos min specialpedagog, så det blev ganska mycket. Idag vaknade jag med feber, så det blir ingen skola för min del. Inte mycket att göra åt.
Jag ska berätta vad den nya läkaren sa igår. Enligt honom så kan det vara en infektion i tunntarmen eller tjocktarmen. För att se om det är det så måste jag göra någon skum grej som jag inte ens kommer ihåg vad den heter. Skopi eller något. Jag blir i alla fall nedsövd. Då undersöker man tjocktarmen. För att undersöka tunntarmen så måste man svälja en kamera! Coolt va? Som jag sa till mamma när vi gick därifrån igår, det känns lite House-aktigt! Men det känns super att dom äntligen har en teori om vad det kan vara!
Jag tror att jag ska hoppa in i duschen och sedan ta på mig myskläder och lägga mig och läsa.
PUSS

Kommentarer
Postat av: josefin
inger hette hon :P
2010-02-05 @ 20:51:11
URL: http://momentsofalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback