You Found Me

publicerad den 2010-02-09 kl 08:58:48 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon godmorgon!
Jag kan inte fatta att jag faktiskt ska till skolan 2 dagar i rad! Det känns skitbra (ursäkta språket) att jag faktiskt klarar det! Tidigare veckor så har jag inte orkat göra någonting alls och hittat på ursäkter för att inte behöva åka till skolan. Men nu orkar jag! Och det känns super! Jag gick t o m upp kl 8 idag för att känna att jag verkligen har mycket tid på mig och att jag inte behöver stressa. Jag vill inte fastna i någon panikattack för då kommer jag ju aldrig iväg.

Idag har jag biinstrument, d v s piano, i 15 min. Så jag sitter och åker till Liljeholmen för en lektion på 15 min. Haha! Men jag har planerat in den precis innan lunch, så jag äter med mina vänner efter det. Sen åker jag hem! Och då ska jag svänga förbi frisören och boka tid för blekning av mitt hemska hår. Jag hatar att gå runt och se ut som jag gör nu. Miss Carrot. Hahahah! Det var ju roligt! Istället för Carro så får jag heta Miss Carrot!

Nu ska jag klä på mig och dricka kaffe! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback