As if

publicerad den 2010-01-11 kl 23:25:36 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hahah, jag läste precis mitt förra inlägg och förundras över hur jag kunde tro att jag på allvar skulle ta fram dammsugaren. Jag kan säga att jag inte gjorde det. Jag satte mig och läste ett bra tag, tills mamma kom in och satte sig i min säng och sa att hon ville titta på Spårlöst på TV. Jag, som ändå hade tänkt att göra det men som var mitt uppe i boken, kunde inte riktigt koncentrera mig på programmet. Mina tankar var kvar i boken! För er som undrar så läser jag 6:e boken i serien om Sookie Stackhouse, d v s True Blood-serien. Nu har jag verkligen fastnat!

Godnatt, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback