Feber

publicerad den 2010-01-12 kl 14:08:57 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Goddag! Seg dag idag. Jag har feber och känner av det som bara den. Det är så olika det där. Vissa dagar kan jag ha närmare 39 men inte känna av det alls. Idag har jag 38,2 men mår väldigt dåligt. Dessutom blir det värre när jag gör saker, och jag som faktiskt hade lovat mig själv att dammsuga idag fick faktiskt ta och hålla det löftet. Då steg ju febern, såklart. Men nu är det gjort!

Jag har tänkt att jag ska försöka virka färdigt min filt idag, så att jag kan börja med något nytt! Jag är ganska sugen på att sy nya gardiner och att lära mig virka mormorsrutor så att jag kanske skulle kunna få ihop ett överkast! Men men, sånt tar tid.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback