Illamående

publicerad den 2010-01-06 kl 12:05:42 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej. Jag försöker att inte tänka på det faktum att jag ska gå på min första lektion på 3 månader imorgon, men det går inte så bra. Jag tror nog att jag kommer dö. Jag ser inte hur jag ska kunna komma igenom det här levande.

Jag skulle som sagt träffa Dodds idag igen, men när jag ringde för en timma sedan så svarade hennes mamma och sa att hon hade spytt hela natten och hade hög feber. Stackars henne! :( Risken är nu stor att jag också blir sjuk... Men i och med att jag inte har några andra planer idag så tänkte jag ta mig iväg till centrum och köpa toning till håret. Utväxten ser helt hemsk ut nu. Jag måste också köpa någon form av bussremsa eller något så att jag kan komma till skolan imorgon. När jag är där kommer jag nog få mitt busskort från skolan, som jag sen ska lämna in igen och få pengar för det, när jag har fått mitt pluskort. Jag har dock glömt att beställa det, så pappa ska göra det idag.

Ha en bra dag. Utan att spy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback