Livet är härligt

publicerad den 2010-01-25 kl 18:24:30 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

God kväll. Jag vet inte riktigt om det här har varit en bra eller dålig dag. Nu är jag i alla fall väldigt låg. Jag vet inte varför. Jag tyckte ändå att jag ansträngde mig för att göra saker även fast jag var hemma. Jag sydde gardiner i några timmar, satt och virkade och tittade på film. Ändå så känns allt meningslöst nu.

Igår gjorde min pappa mig riktigt ledsen. Vi satt vid matbordet och pratade om veckan och han blir helt plötsligt arg och frågar hur jobbigt det kan vara att åka till skolan och vara där i 1 timme. Anledningen till varför jag blev så otroligt ledsen är att det är precis den där frågan jag ställer mig själv. Varje dag. Jag behöver verkligen inte att någon annan ställer den frågan till mig också. Först tror jag inte att han förstod hur ledsen jag blev, men sen kom han in till mitt rum och bad om ursäkt. Men grejen är att det spelar inte så stor roll att han bad om ursäkt. Jag vet fortfarande att det är så han tänker...

Ikväll ska jag på zonterapi igen. Då kommer jag med största sannorlikhet vakna upp med ännu högre feber och rinnande näsa imorgon. Livet är härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback