Lost and insecure, you found me

publicerad den 2010-01-13 kl 15:22:46 i kategorin Youtube l Kommentera (0)


The Fray - You Found Me

Hej! Jag fullkomligt knarkar The Fray just nu. Låten ovan har jag i sångläxa också.

Imorgon är det skoldags för mig igen. Jag känner panikkänslan komma smygande. Jag börjar känna av förväntningarna som kommer nu när jag har börjat lite igen. Jag hatar det.

För att få tankarna på något annat tänkte jag fixa naglarna. Inte med lösnaglar som jag hade förra veckan, men åtminstone måla och fila dom. Förresten så virkade jag färdigt min filt idag. Jag kan ta en bild sen så ni får se. Färgerna passar inte riktigt ihop, men jag orkade inte åka iväg till garnaffären och byta, haha. Latmasken nummer 1.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback