Many songs

publicerad den 2010-01-17 kl 15:06:36 i kategorin Youtube l Kommentera (0)

Hejsan svejsan. Jag har många låtar som jag måste öva på nu. Jag hade liksom glömt hur mycket det faktiskt är bara med musiken i skolan. Dessutom ska min gospelkör vara med och sjunga i konserthuset den 30 januari, och tills dess ska vi kunna jättemånga låtar också! Men men, det hinner jag inte ta just nu. Nedan följer låtarna som jag håller på med just nu.


The Fray - You Found Me (individuell sång)


Eva Cassidy - Songbird (individuellt piano)


The Beatles - Drive My Car (sångensemble)


Karl Jenkins - Adiemus (sångensemble) Rolig fakta: Språket som dom sjunger på är påhittat! Flera av Karl Jenkins låtar är skrivna på det här påhittade språket, och betyder alltså ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback