My day

publicerad den 2010-01-14 kl 20:57:40 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godkväll. Det har varit en jobbig dag idag. Paniken kom imorse när jag började må illa för att jag verkligen inte ville ha ljudteknik och satt då inne vid toaletten och trodde att jag skulle spy. Helt plötsligt var det bara 10 min kvar tills jag var tvungen att gå till bussen, och jag hade inte hunnit göra någonting annat än att tvinga i mig frukost. Då började jag förstås grina och allt kändes så himla hopplöst. Mamma skjutsade mig till bussen och till sist kom jag faktiskt fram till skolan. Illamåendet försvann inte förrän sångensemblen var slut och jag hade pratat med min mentor om att jag faktiskt inte orkar med ljudteknik just nu. Dock så var det fruktansvärt skönt att träffa mina vänner igen, speciellt Jonis som jag inte har träffat på jättelänge för hon har varit i Mexiko!

Sångensemblen var slut 10.25, så efter det hade jag ingenting förrän möte på Prima hos min specialpedagog kl 14. Kruxet var att jag inte tänkte sitta och åka fram och tillbaka, för då skulle jag kunna vara hemma i ungefär 15 min eller så, haha. Därför gick jag runt på stan, lunchade i min ensamhet och tog det lugnt i 3 timmar. Det kändes faktiskt inte som så lång tid.

Imorgon ska jag åka till skolan och äta hade jag tänkt, och sedan gå på kören. Sen vet jag inte mer. Alla har så mycket att göra nu så det är ju omöjligt att träffa några av mina vänner efter skolan...

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback